Opstellen gebruikerslicenties e/o minimale operating standards

Met de ontwikkeling van een gebruikte auto programma tot een zelfstandig '(sub-) brand' en het als zodanig 'in de markt zetten' door daarmee themagericht te adverteren beogen wij een uniforme uitstraling in de markt neer te zetten en wordt het risico op doublures voorkomen. Het streven is om tot eenzelfde klantbeleving te komen op alle locaties waar het gebruikte auto programma wordt gevoerd.

Wanneer meerdere autobedrijven hetzelfde programma voeren, dan bent u erbij gebaat dat ook uw collega-franchisenemers de richtlijnen van het programma opvolgen. Immers: De ketting is zo sterk als de zwakste schakel. Samen bepaalt u het succes van het programma bij het invullen van de kwaliteitsbeloftes aan de consument.

Doelstelling

In overleg met u stellen wij de richtlijnen op waaraan deelnemers aan het gebruikte auto programma dienen te voldoen. Een en ander in de vorm van een formeel document waarin spelregels zijn vastgelegd onder andere voor wat betreft:

  • Reclame / promotie
  • Presentatie of- en online
  • Kwaliteit van aflevering
  • Garantievoorwaarden
  • Zekerheidspakket
  • Minimale operating standards sales en after-sales

Dit document regelt de wederzijdse verplichtingen van de ontwikkelaar/eigenaar van het gebruikte auto programma en de deelnemende autobedrijven alsmede het zakelijke gedrag tussen de leden onderling voor wat betreft de verkoop van gebruikte auto's.

'Denken met opgestroopte mouwen':

Onze kracht ligt daarbij niet alleen in het adviseren ten aanzien van het te voeren beleid in deze, maar zeer zeker ook in de 'executie' daarvan. 'Denken met opgestroopte mouwen' is dan ook ons credo!. U hoeft van ons geen lijvige rapporten te verwachten , maar wel een hands-on aanpak met SMART-actieplannen en een persoonlijke begeleiding.

Kortom: Marcant advies en idem ondernemen om uiteindelijk het onderscheid te kunnen maken waarom klanten voor u (gaan) kiezen. Samen bouwen wij aan uw florerende toekomst!